Stiri si comunicate din categoria Contact | Call Center
- Experienta cu Contact Centerul influenteaza nivelul de experienta al clientilor
- E-value International isi lanseaza operatiunile in Romania
- Premiu pentru Nuance la Romanian Contact Center Awards
- Ce masuri pot lua companiile pentru a nu mai lasa clientii sa astepte la telefon
- Retailerii pregătesc integrarea reţelelor sociale īn strategiile centrelor de contact
- Creştere de aproximativ 60% pentru Blue Point Call Center
- Interactive Intelligence dă premiu un contact center modern
- Piața centrelor de contact īn cloud va creşte cu 12,1% anual
- Companiile de asigurări şi telco, cele mai interesate de utilizarea sondajelor pentru creşterea satisfacţiei clienţilor
- Tehnologiile mobile schimbă modul de interacţiune al centrele de contact cu clienţii
tarife
proiecte strategice invatamant superior
SeaMicro
managementul portofoliului
CloudVerse
Bruxelles
servicii web
oportunitati afaceri
Emil Bobocea
AraSoftware
Inspectorat pentru Situatii de Urgenta
management de continut
Bologna Process
Pago
ServiceONE Expert
Intel Wireless Docking
Platforma unica de analiza biomedicala
Parteneri de afaceri
VTEX
companii de apa